همیاب 24

همیاب24 اولین و بزرگترین سامانه ثبت و جستجوی کالای دیجیتال گم شده و سرقتی

همیاب24 اولین و بزرگترین سامانه ثبت و جستجوی کالای دیجیتال گم شده و سرقتی

سامانه همیاب 24 نخستین وگسترده ترین بستر اطلاع رسانی انواع کالاهای دیجیتال گم شده و پیدا شده و بررسی رایگان دقت و صحت خرید کالای دیجیتال در ایران است، که با هدف ارائه خدمات متمایز و ایجاد حس امن در خرید کالاهای دیجیتال در اردیبهشت ماه 1394 فعالیت خود را آغاز کرد. «اطلاع رسانی سریع و همگانی» ، «کاهش هزینه و گستردگی جغرافیایی اطلاع رسانی» ، «بررسی دقیق خرید کالای دیجیتال » و «کاهش تاثیرات اجتماعی خرید کالاهای دیجیتال شبه دار » چهار اصل اولیه است که سامانه همیاب 24 از نخستین روز تاسیس سعی کرده است به آن پایبند باشد.

ایجاد بستر مناسب تحت وب از طریق وب سایت همیاب 24 ،اطلاع رسانی گم شدن کالا را در کمترین زمان با حداقل هزینه ، در گستره جغرافیایی وسیع و به تعداد زیادی از مخاطبان( از جمله واحد های صنفی و عموم مردم) در 24 ساعت شبانه روز امکان پذیر می سازد. در صورتی که در روشهای سنتی نیاز به صرف وقت و هزینه بالا می باشد و نیز اطلاع رسانی به صورت منطقه ای و محدود است.

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیوندهای روزانه
ليست وبلاگهای به روز شده

سوال در مورد ردیابی گوشی خاموش

شنبه, ۱ آبان ۱۳۹۵، ۰۸:۰۰ ب.ظ

یکی از دوستان برای ما نوشتند که زمانی که در خیابان قدم میزده شخصی به سرعت به او نزدیک می شود و گوشی اش را به سرقت می برد و تعقیب او نیز فایده ای نداشته است. الان حدود سه هفته میشود که گوشی ایشان خاموش است و میخواهند بدانند که آیا ردیابی گوشی های خاموش امکان پذیر است یا نه؟

در صورتی که گوشی گم شده شما به هر دلیلی خاموش شده است و نمیتوانید با آن ارتباط برقرار کنید ،تنها راه ارتباط و پیگیری موقعیت سیم کارت گوشی از طریق اپرواتور تلفن همراه شما است.

برای اپراتور های تلفن همراه ایران فعلا ایرانسل و همراه اول امکان ردیابی و پیگیری گوشی گم شده را دارند .

برای سیم کارت های همراه اول میتوانید به بخش ردیابی گوشی این شرکت مراجعه و مراحل توضیح داده شده را طی کنید تا به درخواست شما رسیدگی شود.همراه اول فعلا این امکان را به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار داده است.

مشکلاتی که در این خصوص وجود دارد:

 برای ردیابی توسط همراه اول حتما باید یک سیمکارت دائمی خریداری شود و هر ۱۰ روز یک بار این ردیابی انجام می شود که ممکن است زمانبر باشد. در حالی که سامانه همیاب ۲۴ تمامی این خدمات را بدون خرید سیمکارت از طرف شما، در اسرع زمان و به صورت اتوماتیک انجام می دهد.

2

برای سیم کارت های ایرانسل نیز میتوانید به صفحه ردیابی گوشی مفقود شده  مراجعه و مراحل توضیح داده شده را طی کنید تا به درخواست شما رسیدگی شود.توجه داشته باشید ثبت هر درخواست ردیابی در ایرانسل ۱۰۰ تومان هزینه دارد . شما باید هر ۵ روز درخواست ردیابی دهید و علاوه بر آن شما باید یک سیمکارت ایرانسل دیگر نیز خریداری نمایید. بنابراین با ثبت شماره سریال گوشی مفقود شده خود در سامانه همیاب ۲۴ در وقت و هزینه خود صرفه جویی نمایید.

how-to-find-your-stolen-or-missing-phone-and-tablets2

متاسفانه هنوز بخشی برای ردیابی گوشی گم شده با سیم کارت های رایتل و تالیا توسط این شرکت ها ارائه نشده است و در صورت اضافه شدن این امکان حتما آن را در همین بخش معرفی میکنیم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی